Firemný web je už dávno nutnosťou pre každú firmu, ktorá chce vážne budovať svoju značku a rozširovať povedomie o svojom podnikaní medzi potenciálnymi zákazníkmi. Mal by tak byť jednou z prvých vecí, ktoré treba pri rozbiehaní podnikania riešiť.
Konzultácia cieľov a návrh štruktúry a funkcionality webu
Požiadavky na firemný web sa môžu významné rôzniť vzhľadom na potreby firmy. Najideálnejším spôsobom ako sa k firemnému webu dopracovať, je nechať vytvorenie web stránky na profesionálov a nechať si tak vytvoriť firemný web na mieru. Ako to prebieha?
Prvoradá je konzultácia. Tvorba firemného webu tak začína analýzou, vďaka ktorej je možné zadefinovať si ciele web stránky. Logika celej informačnej architektúry je dôležitá pre dosiahnutie cieľových pozícii v internetových vyhľadávačoch. Už v tejto úvodnej fáze tvorby webu je potrebné myslieť na SEO a následnú propagáciu web stránky.
Nasleduje návrh štruktúry a funkcionality webu. Orientácia na webe a jeho ovládanie totiž musí byť intuitívne a komfortné a to tak na počítačoch ako aj na mobilných zariadeniach. Ak sa potenciálny zákazník nebude vedieť na webe zorientovať, prejde ku konkurencii.
Návrh pútavého dizajnu a implementácia redakčného systému
Samozrejme, pri tvorbe webu je dôležitý aj jeho dizajn. Ten musí mať určitú úroveň, aby mohol firmu dôstojne reprezentovať a tá vďaka nemu pôsobila profesionálne. Taktiež je aj dizajn webu jedným zo spôsobov, ako si vybudovať určitú firemnú identitu. A samozrejme aj dizajn webu tvorí prvý dojem z firmy.
Jednou z finálnych vecí pri tvorbe firemného webu je implementácia redakčného systému, cez ktorý sa bude aktualizovať jeho obsah. Rovnako ako musí byť ovládanie webu priateľské pre návštevníkov, musí byť ovládanie redakčného systému priateľské pre toho, kto bude obsah webu spravovať.
Zdroj obrázka:
Autor: ProStockStudio / Shutterstock.com
Leave a Reply